Posted on

" De azi până ieri "

" Stau şi mă gândesc ce să fac, cum să fac
   Să mă-ntorc de unde am plecat
   Nu am luat nici o amintire, nici un păcat
   Spune-mi unde-i sticla aia
   Atât de veche de coniac
   Nu te plac, mă faci să mă pun iar în cap
   Să văd lumea cum nu e şi să fac cu ea un pact
   Să m-aleagă ea pe mine, eu să stau doar în hamac
   Să am o bere-n mână şi o plajă sub capac
   Totu-i schimbat şi totuşi la fel… "


fast forward.rewind.stop.again.i’m losing my head in this merry-go-round.silence.let it fall.spin.bow.give them compliments.drink.close your eyes.smell the cold.lying there somewhere.you bring alive my inner demons.nothing.tic tic tac.blink.dead end.fast forward. is it morning already ?

About Badshaped

Close your eyes and reinvent me

Leave a Reply

