Posted on



[ OCS – 7000 km in aer ]

Mă asculţi ? Nu mai da din cap ! Bea. Aşează-te pe spate. Trage un fum … O să fie bine!
Ia-mă în braţe. Nu-i aşa că zâmbetul meu e cel mai frumos din lume atunci când mă pun în cap ?
Auzi marea ? Îţi cântă ! Ţie, nu mie. Pe mine mă urăşte pentru că aseară nu am trecut să-i spun " noapte bună " din căsuţa salvamarilor .
Ţi-e rău ? Tu poţi să-ţi atingi nasul cu papucul ?
Ţi-ar fi imposibil să mă ţii de mână dacă ţi-aş spune că nu sunt aici ?
Ai grijă. Nu mi-ai spus că ochii mei şi ai tăi construiesc în fiecare zi o noua poveste … E departe de mine gândul de a te respinge. Îmi e dor de tine. Mă asculţi ?
… ai 3 minute la dispoziţie să-ţi revii după care vreau să mă ţii strâns în braţe şi să-mi zici că noi suntem cei mai buni prieteni din lume … vă iubesc, mha !

About Badshaped

Close your eyes and reinvent me

Leave a Reply

